FAQ - veel gestelde vragen
- Aanmelden voor bijeenkomsten
Antwoord:
- Om u te kunnen aanmelden voor bijeenkomsten moet u ALTIJD zijn ingelogd. U doet dit met een login en wachtwoord. Deze staan vermeld in de uitnodigingen die u als BGG-lidontvangt.
- Het wachtwoord is in principe gelijk aan de login TENZIJ u na een login heeft gewijzigd.
- Afmelden voor bijeenkomsten
Antwoord:
- Om u te kunnen afmelden voor bijeenkomsten moet u ALTIJD zijn ingelogd. U doet dit met een login en wachtwoord. Deze staan vermeld in de uitnodigingen die u als BGG-lid ontvangt.
- Mijn bijeenkomsten
Antwoord:
- Onder het keuzemenu Bijeenkomsten staat Mijn bijeenkomsten. Hier staan de BGG-bijeenkomsten vermeld waarvoor u zich heeft opgegeven.
- Toevoegen personen na eerdere aanmelding
Antwoord:
- Als er namens uw bedrijf al personen zijn aangemeld en u wilt er nog meer toevoegen dan moet u eerst de eerdere aanmeldingen afmelden.
- Om te kunnen afmelden moet u ingelogd zijn.
- Hierna voert u zowel de in eerste instantie aangemelde personen EN de nieuwe aanmeldingen in.
- Wijzigen bedrijfsgegevens
Antwoord:
- Het wijzigen van de bedrijfsgegevens of het toevoegen van contactpersonen is voorbehouden aan de 1e contactpersoon.
- De 1e contactpersoon is veelal die medewerker die namens uw bedrijf zich als BGG-lid heeft aangemeld. Bent u kwijt wie bij u de 1e contactpersoon is, stuur dan een bericht naar de BGG via het contactformulier.
- Wijzigen gegevens contactpersonen
Antwoord:
- Elke contactpersoon kan haar/zijn persoonlijke gegevens wijzigen.
- Het wijzigen van de bedrijfsgegevens of het toevoegen van contactpersonen is voorbehouden aan de 1e contactpersoon.
- Contributie
Antwoord:
- De contributie geldt per kalenderjaar. Bij beeindiging van het lidmaatschap wordt deze voor het lopende jaar niet gerestitueerd.
- Opzeggen lidmaatschap
Antwoord:
- Het opzeggen van het BGG-lidmaatschap doet u schriftelijk, per e-mail of via het contactformulier. De opzegging gaat in per 1 januari van het volgende jaar. De contributie wordt niet gerestituteerd.